środa, 21 sierpnia 2013

Asteriks u Piktów (Astérix chez les Pictes) - Nie mogę uwierzyć, że to NIE Uderzo!

Na necie pojawiło się kilka nic nie mówiących kadrów z nowego nadchodzącego Asteriksa i...











Jestem w szoku!!!! Tj. są napewno jakieś małe nuanse czy różnice w manierze ale ponad to kreska nowego rysownika  (Didier Conrad) jest ideantyczna jak Uderzo. Jeśli scenariusz będzie w 1/3 tak dobry jak ten Goscinnego zapowiada się coś wybornie fajnego :D


Pozdrawiam
Maik

P.S.
Mam dwie zaległe recenzje z Annecy co opublikuję wkrótce ale zwyczajnie się rozleniwiłem i nie chce mi się kończyć... ;) Ale wkrótce się zbiorę bo jest o czym napomnieć :)


[EDIT : 7 Września 2013]

Jak dopiero teraz zdałem sobie sprawę ten ostatni z Galami szepczącymi w ciemnościach jest Uderzo, dokładniej z tomu "Laury Cezara" (mój ulubiony, choć kadr tak mało istotny w tej wielkiej opowieści, że mogło mi umknąć) Nie minej jednak cżęść stron ktore widziałem umieściła go pomiędzy innymi rysunkami z "Piktów" więc nie tylko Ja dałem się zrobić w konia...

4 komentarze:

  1. Cesc!

    More Asterix stuff on my blog sometime this month... I'm still waiting for some help from Professor Ibrox on the next one. Then I have to write the post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wiem i widziałem, ale ponieważ mają już przez to dosyć problemów nie będę zamieszczał na razie na moim blogu ;)

      Usuń
  3. Wreszcie prawdziwy komiks a nie ksiazeczka, kosmici czy krotkie historyjki. Komiks trzyma poziom starych dobrych Asteriksow, bardzo dobrze narysowany, zabawny i ciekawy. Polski tekst troszke odstaje momentami ale ogolnie daje rade. Polecam.

    OdpowiedzUsuń